۱۳۸۸ دی ۲۱, دوشنبه

خارجی

من در آمریکا زندگی میکنم. به وقت امریکا میخوابم، به وقت امریکا بیدار میشوم.تو تازه از ایران راه افتاده ای، نه خیلی وقت است.از لندن هم رد شده ای الان اگر اشتباه نکنم باید توی کشتی روی اقیانوس ارام باشی یا اطلس.اینجا در ناف نیویورک، یکی دست کرده پارازیت انداخته روی صدای امریکا و بی بی سی، خاک بر سرا اینجام دست از سرمان بر نمیدارند.نمیدانم گوگل دقیقا کجاس ولی خرابه اینجام خرابه. میگن هرچی به گوگل نزدیکتر باشی،انتن دهیش کمتر میشه. ولی فردا میرم شکایت میکنم ازشون، یعنی چی دارم پولشو میدم.خدا یاری کنه خسارتم ازشون میگیرم.هرچند اینجا متروکست هیچکس تو خیابونا نیست. تازه روز ندارن که همش شبه. فکر کنم جزو قطب حساب میشه.الان تو شش ماه شبشه. کلوپ شبانه هاشون هم روضه میذارن شام میدن. حلاصه نظر من رو بخای نیا هیچ فرقی نداره. اینجام عین همونجاس. میای تو غربت چیکار. غربت هم خیلی بده تو الان نمیفهمی من چی میگم. آره خبری نیس اینجا اونجا لااقل ایرانو داری. مام اینجا همش ایران ایران میکنیم. وطن وطن . هیچ جا وطن آدم نمیشه. اینجا مثل افغانیا بات برخورد میکنن، شب بری بیرون فکر میکنن خارجی هستی میزننت تازه بهت هم میگن اجنبی اومدی چیز بنویسی رو دیوار مردم؟ خلاصه یه دو روز شبا زود بخوابی حل میشه. منم دارم بر میگردم. فقط بلیطامو هر چی می خورم ، بدتر میشه باید بیشتر بمونم. اگه یه چند تا قرص خوب پیدا کردی به من هم بده. راستی لندن چطور بود؟ خوش گذشت؟راستی به کسی نگو بر گشتم. بچه ها ناراحت میشن میگن خا ک بر سر ...گشاد. پدر مادرم هم که دیگه هیچی . نه که خیلی وقته ندیدمشون. یهو ذوق زده میشن. آره از اونجا نامه بنویس حالا تا برگردم.قربان شما، از ناف امپریالسم خاک بر سر- نیویورک- در سبزه.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر